Praca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicyPraca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicyPraca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicyPraca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicy
Firmy jednak potrzebują naszej aktywnej, twórczej obecności w miejscu pracy (fot. Pixabay)

Praca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicy

Praca zdalna z ograniczeniami. Co tracą pracodawcy, a co pracownicy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Do zimnego prysznica pracy zdalnej już się przyzwyczailiśmy. Niektórzy chcą zachowania status quo, ale dla pracodawców takie rozwiązanie nie jest optymalne. Doświadczenia dużych firm wskazują, że spadają istotne aspekty, takie jak kreatywność czy komunikatywność pracowników.

Po wybuchu pandemii blisko 90 proc. respondentów zapytanych przez grupę badaczy z Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii Uniwersytetu SWPS zadeklarowało, że przestawili się na pracę zdalną. Wcześniej w takim trybie pracował zaledwie co dziesiąty badany. Dla 38 proc. z nich przestawienie się na pracę na odległość nie stanowiło problemu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się