Do zimnego prysznica pracy zdalnej już się przyzwyczailiśmy. Niektórzy chcą zachowania status quo, ale dla pracodawców takie rozwiązanie nie jest optymalne. Doświadczenia dużych firm wskazują, że spadają istotne aspekty, takie jak kreatywność czy komunikatywność pracowników. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po wybuchu pandemii blisko 90 proc. respondentów zapytanych przez grupę badaczy z Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii Uniwersytetu SWPS zadeklarowało, że przestawili się na pracę zdalną. Wcześniej w takim trybie pracował zaledwie co dziesiąty badany. Dla 38 proc. z nich przestawienie się na pracę na odległość nie stanowiło problemu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.