Coraz więcej firm ma silną markę pracodawcy, oferuje potencjalnym pracownikom dobre wynagrodzenie i perspektywę kariery. A jednak desperacko szuka pracowników. Według najnowszych badań Harvard Business School powodem są algorytmy używane do rekrutacji. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Coraz rzadziej szukamy pracy. Najnowsze badanie „Monitor Rynku Pracy” Randstad pokazuje, że od kilku miesięcy odsetek aktywnie szukających spadł z 10 do 9 proc. Z kolei tych po prostu rozglądających się za ofertami ubyło z 48 do 45 proc. Prawie połowa badanych w ogóle nie szuka nowej pracy – najczęściej z powodu zadowolenia z tej aktualnej.
Firmy muszą więc docierać do coraz większej liczby potencjalnych chętnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.