Przetrwasz czy zbankrutujesz? Dowiedz się, jak twoja marka może dostosować się do nowego świata w dobie kryzysu. Upewnij się, w co inwestować, jakie działania podjąć i jak zmodyfikować swoją strategię marketingową z uwzględnieniem nowej sytuacji na rynku.Wraz z wejściem w 2020 rok znaleźliśmy się w nowej erze gospodarki. Kształtuje ją sytuacja związana z pandemią Covid-19, przyspieszającą kryzys gospodarczy na świecie. Po restrykcjach dotyczących poruszania się czy zakazie zgromadzeń sporo firm zaczęło pracować zdalnie. Ten rodzaj pracy umożliwił im przetrwanie i dalszy rozwój.
Niestety, wiele przedsiębiorstw zbankrutowało.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.