Ostatnie miesiące były złe dla reklamy audio. Wydatki spadły i w Polsce, i na świecie. Tymczasem najnowsze badania pokazują, że marki mogą lepiej wykorzystać potencjał dźwięku w docieraniu do konsumentów. Powinny tylko pamiętać o specyfice tego formatu reklamowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Głos lektora z energią wypowiadający tekst, który zwykle widnieje na drukowanych ulotkach reklamowych. Piosenka na melodię popularnego przeboju, wymieniająca zalety promowanego produktu. Rozmowa Mariana i Barbary o „tych panach z Media Expert”, którzy skonfigurowali im kupiony właśnie sprzęt komputerowy.
Tak brzmi wiele reklam dźwiękowych, które są emitowane w radiu czy w internecie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.