Mniej handlu, więcej rozrywki i usług – taka w przybliżeniu będzie przyszłość handlu stacjonarnego. Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa, co oznacza, że ogólnoświatowe marki muszą dywersyfikować zyski. A jeśli nie można kogoś pokonać, trzeba się do niego przyłączyć...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tesco rezygnuje ze sklepów w Nowym Sączu, Rudzie Śląskiej, Starogardzie Gdańskim i Olsztynie. Zamknięcie Piotra i Pawła oznacza koniec rozdziału sklepów delikatesowych w Polsce.
Tymczasem sieć sklepów Dino rośnie jak na drożdżach. Lidl rozszerza dostęp do swojej oferty pozaspożywczej poprzez e-sklep, a Biedronka jest zachwycona projektem outletów ze sprzętem typu AGD czy ubraniami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.