Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.pl
  • 0
  • 2
27.06.2019

Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.pl

Na północy Polski pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Inicjator akcji, portal Trybun.org.pl przekonuje, że chce „wzbudzić bezpiecznie kontrowersję, bo tylko ta zmusi do wywołania dyskusji o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wierny czytelnik

5 lat temu

No tak, niech wszyscy mają broń i strzelają jak 500+ się spóźni...
"super" pomysł

Wdrażanie NWO pełną parą

Rozwiń komentarze

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 7
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.