Ameryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USAAmeryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USAAmeryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USAAmeryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USA
Plakat Moms Demand Action for Gun Sense in America

Ameryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USA

Ameryko, odłóż broń. Kampanie społeczne kontra mit założycielski USA
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Uzbrojony w starodawny muszkiet mężczyzna wchodzi do biura, wywołując panikę. Na szczęście dla pracowników – po jednym strzale musi przeładować broń. To jedna z wielu kampanii zwolenników zakazu dostępu do broni palnej. Zakaz popiera Barack Obama. Przeciwnicy obostrzeń uważają, że Amerykanie mają wręcz zbyt mało broni.

Dzień 17 kwietnia, w którym Senat odrzucił najważniejszy projekt ustawy o kontroli klientów planujących zakup broni palnej, Obama nazwał „dniem wstydu dla Waszyngtonu”.

W głosowaniu nie pomogły nawet towarzyszące prezydentowi rodziny dzieci zastrzelonych w grudniu w Newtown. Właśnie strzelanina w tamtejszej szkole roznieciła debatę. Batalia, prowadzona również za pomocą narzędzi komunikacyjnych, trwa dalej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się