Unilever zaostrza zasady dla internetowych wydawców
  • 0
  • 0
28.03.2019

Unilever zaostrza zasady dla internetowych wydawców

Unilever zapowiedział, ze zaostrzy zasady dla wydawców, aby zmniejszyć liczbę oszustw związanych z kliknięciami w reklamy. Według szacunków przyniesie to ponad 20 mln dol. zysku miesięcznie. Ma to też zwiększyć zaufanie konsumentów i sprawić, że reklamowanie się online będzie lepiej regulowane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2019

Rok po zakazie handlu w niedziele. Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami – analiza Selectivv

Minął rok od wprowadzenia regulacji prawnych ograniczających handel w niedziele. Również rok temu firma Selectivv przeprowadziła badanie dotyczące analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów w pierwszą niedzielę bez handlu. Co się od tego czasu zmieniło? Czy Polacy przywykli do zamkniętych sklepów i znaleźli alternatywę dla weekendów spędzanych w centrach handlowych? Z nowej analizy wynika, że przede wszystkim zmienili przyzwyczajenia i nawyki zakupowe.