1 4 0 0 0 3.06.2019„Nie dajmy się zwariować” – Reżyser Życia w kolejnej odsłonie kampanii „Normalna sprawa”Ruszyła kolejna edycja kampanii „Normalna sprawa”. Tym razem film do niej nagrał Daniel Rusin, znany na YouTube jako Reżyser Życia. Twórca niejednokrotnie poruszał na swoim kanale tematy związane z problemami, z którymi ludzie muszą mierzyć się w codziennym życiu. Inicjatorem akcji jest aplikacja do terapii online MindMe.pl.
0 1 0 0 0 3.06.2019Mytaxi zmienia się we Free NowAplikacja Mytaxi rozpoczyna pierwszy etap zmiany we Free Now. Użytkownicy od 3 czerwca zauważą nowe logo na ekranie początkowym i w kanałach społecznościowych. Pełna zmiana planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.
0 2 0 0 0 3.06.2019„Podróżuj i baw się dobrze” – outdoorowa kampania Axa PartnersAxa Partners rozpoczęła letnią kampanię reklamową „Podróżuj i baw się dobrze!”. Kreacje ukażą się na nośnikach OOH: na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra.
0 2 0 0 0 3.06.2019Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearchPolki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.
0 0 0 0 0 3.06.2019Drogerie Hebe wybrały agencję V&PPrzetarg na obsługę ATL marki Hebe (Grupa Jeronimo Martins) wygrała agencja V&P. Pierwsze efekty tej współpracy mają pojawić się wkrótce.
0 2 0 0 0 3.06.2019Ikea wprowadza tęczową torbę FraktaZ okazji przypadającego w czerwcu Pride Month Ikea w Stanach Zjednoczonych wprowadziła limitowaną edycję toreb Frakta w tęczowych barwach. Dochód ze sprzedaży przeznaczony zostanie na rzecz organizacji Human Rights Campaign, która wspiera osoby LGBT.
0 11 0 0 0 3.06.2019BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom WarszawyZ okazji przypadającej w 2019 r. 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom Warszawy. Akcja zainaugurowana została 30 maja.
1 3 0 0 0 3.06.2019„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki1 czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl. Jej hasło brzmi: „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie, przypomną, że pismo od trzydziestu lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
0 4 0 0 0 3.06.2019Wavemaker „VideoTrack”: rośnie SVoD i trend współdzielenia kont. Subskrypcje nie zagrażają reklamieRynek SVoD dynamizuje zmiany w zachowaniu e-widzów. Co trzeci polski internauta codziennie ogląda programy w Sieci, a co drugiemu zdarza się płacić za wideo. Model abonamentowy wypiera jednorazowe płatności, a Polacy coraz chętniej dzielą się dostępami do kont – pokazuje „VideoTrack 4”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.
0 0 0 0 0 2.06.2019Forum Retail Challenge Poland 2020 we wrześniu w Warszawie11 i 12 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2020. Wydarzenie ma dotyczyć całego sektora handlu w Polsce: online i offline, food i non-food. Już w tej chwili obecność zapowiedziało ponad 80 prelegentów i dyskutantów. Podczas forum będzie można także wziąć udział w warsztatach z ekspertami,