0 0 0 0 0 23.10.2018Golden Marketing Conference już w połowie listopada14–15 listopada w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Hasłem obecnej edycji jest „Nowy wymiar marketingu”. Eksperci branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.
0 1 0 0 0 23.10.2018Social Sharks – nowa agencja social mediaW październiku w Krakowie zadebiutowała agencja Social Sharks. W jej ofercie znajduje się m.in. prowadzenie profili marek w serwisach społecznościowych w języku polskim i językach obcych czy tworzenie strategii działań.
0 6 0 0 0 23.10.2018Kim są osoby współpracujące z firmami sprzedaży bezpośredniej? Badanie Ipsosu23 października obchodzone jest święto branży sprzedaży bezpośredniej. W VII Polskim Dniu Sprzedaży Bezpośredniej sektor ogłosił wyniki badania na swój temat. Przeprowadziła je agencja Ipsos w jedenastu państwach Europy.
0 1 0 0 0 23.10.2018Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod wspólnym brandem StrixStrix – taką nazwę przyjął nowy podmiot oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy: Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
0 0 0 0 6 23.10.2018Blogerce grozi kara za unboxing przesyłki z aptekiW kanale YouTube jednej z blogerek pojawiło się wideo, w którym rozpakowała ona paczkę z apteki i zrecenzowała zawarte w niej produkty. Teraz grozi jej kara w wysokości 50 tys. zł.
0 4 0 0 0 23.10.2018„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla GoogleW trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google pytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o 4 kategorie produktów i usług. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami. Badania zidentyfikowały jednak również typowo polskie zachowania.
0 1 0 0 0 23.10.2018Blask Formuły 1 nie gaśnie. Badanie ARC Rynek i OpiniaRobert Kubica, rodzima twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jego powrót do wyścigów to duża szansa na to, by Formuła 1 jako dyscyplina mocno skoczyła w górę w rankingu najbardziej lubianych dyscyplin wśród Polaków. Obecnie zajmuje 13. miejsce w tym zestawieniu – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 23.10.2018Polska mistrzem świata w siatkówce. Wrześniowy Twitter TrendsMistrzostwa świata w siatkówce i kampania samorządowa – te dwa tematy zdominowały Twittera we wrześniu. O czym jeszcze ćwierkali polscy internauci? Sprawdził to Sotrender w raporcie Twitter Trends.
0 2 0 0 0 22.10.2018Netflix wyświetla inne treści promocyjne czarnoskórym widzom?Czarnoskórzy użytkownicy Netflixa oskarżają platformę o to, że kieruje do nich inne treści promocyjne niż do białych osób. Mają oni m.in. widzieć odmienne plakaty filmowe.
1 0 0 0 1 22.10.2018Bosch promuje odkurzacze bezprzewodowe AthletBosch rozpoczął kampanię reklamową pionowych odkurzaczy bezprzewodowych Athlet. Podkreśla w niej, że mogą być one tak samo skuteczne, a nawet lepsze niż urządzenia tradycyjne.