Mercedes-Benz i Matchbox przekonują dziewczynki, że ograniczenia nie istnieją
  • 1
  • 0
3.06.2019

Mercedes-Benz i Matchbox przekonują dziewczynki, że ograniczenia nie istnieją

Marka Mercedes-Benz i Matchbox (Mattel) – producent zabawkowych samochodów – rozpoczęły kampanię „No Limits”. Jej bohaterkami są kilkuletnie dziewczynki. Film ma uświadamiać, że nie powinny one czuć się ograniczane za względu na płeć.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.06.2019

Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearch

Polki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.