„Nie dajmy się zwariować” – Reżyser Życia w kolejnej odsłonie kampanii „Normalna sprawa”
  • 1
  • 4
3.06.2019

„Nie dajmy się zwariować” – Reżyser Życia w kolejnej odsłonie kampanii „Normalna sprawa”

Ruszyła kolejna edycja kampanii „Normalna sprawa”. Tym razem film do niej nagrał Daniel Rusin, znany na YouTube jako Reżyser Życia. Twórca niejednokrotnie poruszał na swoim kanale tematy związane z problemami, z którymi ludzie muszą mierzyć się w codziennym życiu. Inicjatorem akcji jest aplikacja do terapii online MindMe.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.06.2019

Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearch

Polki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.