Świat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmianŚwiat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmianŚwiat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmianŚwiat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmian
Chłopiec w reklamie Barbie. I co w tym takiego dziwnego? (fot. kadr ze spotu)

Świat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmian

Świat nie jest albo różowy, albo niebieski – rynek w momencie zmian
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pracownicy agencji reklamowych i działów marketingu, opierając się na badaniach, wyczuwają zmiany potrzeb konsumentów. A zaspokajając nowe potrzeby, mogą wzmacniać określone zmiany społeczne. Obecnie taka transformacja dokonuje się w krainie dziecięcych zabawek. Jej przykładem jest niedawna reklama Barbie, w której po raz pierwszy od 56 lat występuje chłopiec.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się