7.05.2019Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedialudzie i firmy TweetDo zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął stanowisko head of SEM.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
7.05.2019Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.plDo zespołu sprzedaży portalu Gazeta.pl dołączyła Marta Wiercińska. Jako dyrektor sprzedaży grupy kieruje pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej. 0 0 0
7.05.2019Piotr Lisowski dołącza do zarządu Grupy Interia.plDo zarządu Grupy Interia.pl dołączył Piotr Lisowski. Jako członek zarządu, oprócz pełnienia dotychczasowych obowiązków, przejmie nadzór nad działem prawnym i pionem administracyjno-kadrowym. Wesprze też zarząd w realizacji strategii całej Grupy. Dotychczas pełnił w spółce funkcję dyrektora finansowego. 0 0 0
26.04.2019Kinga Piecuch awansuje w europejskich strukturach SAPFunkcję head of general business and global channel SAP w Europie Środkowo-Wschodniej (w tym w Austrii) obejmie Kinga Piecuch, prezes firmy w Polsce. Nową rolę będzie pełnić od 1 maja, początkowo łącząc ją z dotychczasowymi obowiązkami. 0 0 0
25.04.2019Marcin Herra inwestorem i członkiem zarządu w Brand BoostersDo zarządu Brand Boosters, internetowej platformy specjalizującej się w marketingu dla mikro-, małych i średnich firm, dołączył Marcin Herra. Przedsiębiorca został także współwłaścicielem spółki. Będzie odpowiadał za strategiczny rozwój, w tym m.in. międzynarodową działalność firmy. 0 0 0
25.04.2019Paweł Wojtak wraca do Isobar PolskaStanowisko design studio directora w Isobar Polska objął Paweł Wojtak. Będzie zarządzał kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji. 0 0 0
25.04.2019Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”Z początkiem kwietnia Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji zajmie się m.in. strategicznymi partnerstwami, projektami rozwojowymi oraz innowacjami w ofercie reklamowej premium, monetyzacją danych, a także wzmacnianiem pozycji pisma w obszarze cyfrowej prasy. 0 0 0