Personalia

Marcin Herra inwestorem i członkiem zarządu w Brand Boosters

Do zarządu Brand Boosters, internetowej platformy specjalizującej się w marketingu dla mikro-, małych i średnich firm, dołączył Marcin Herra. Przedsiębiorca został także współwłaścicielem spółki. Będzie odpowiadał za strategiczny rozwój, w tym m.in. międzynarodową działalność firmy.

Był prezesem zarządu PL.2012 – spółki odpowiedzialnej za publiczne przygotowania do piłkarskich mistrzostw Euro 2012. Przygotowywał i organizował także Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Men’s EHF Euro 2016.

Zarządzał przedsiębiorstwami w obszarze paliw i chemii, pracując w Polsce, jak i przy wielu projektach międzynarodowych, m.in. w Holandii, Rosji, Serbii oraz Anglii. Był prezesem zarządu Stadionu Narodowego, a obecnie zarządza Areną Gliwice, wprowadzając ją na rynek.

Moja decyzja o zaangażowaniu w przedsięwzięcie Brand Boosters związana jest z trzema kluczowymi czynnikami. Po pierwsze: jakość. Wśród wielu rozwiązań w obszarze martechowym Brand Boosters wyróżnia się moim zdaniem efektywnością i konkretną wartością dla klientów.

Po drugie: rozwój. Dostarczając łatwych, intuicyjnych i skutecznych rozwiązań małym i średnim przedsiębiorcom sprawiamy, że mogą obsługiwać więcej klientów, sprzedawać więcej i zarabiać więcej. To ważne w każdej szerokości geograficznej.

Po trzecie: ludzie. Piotr Glinkowski buduje świetny zespół, który łączy pasja, zaangażowanie, profesjonalizm oraz chęć stworzenia fajnej firmy z dobrym klimatem do działania. Cieszę się, że jako inwestor i współwłaściciel mogę współtworzyć Brand Boosters – mówi Marcin Herra.

Celem spółki na 2019 r. jest wyjście na zagraniczne rynki oraz uruchomienie aplikacji automatyzującej prowadzenie marketingu internetowego 360 stopni. W obu obszarach prace są zaawansowane. W ostatnich tygodniach firma uruchomiła platformę copywriterską GhostMe, na której czele stanął Roman Osica. Założycielem i prezesem zarządu Brand Boosters jest Piotr Glinkowski.



Reklama