Personalia

Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

Z początkiem kwietnia Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji zajmie się m.in. strategicznymi partnerstwami, projektami rozwojowymi oraz innowacjami w ofercie reklamowej premium, monetyzacją danych, a także wzmacnianiem pozycji pisma w obszarze cyfrowej prasy.

Poprzednio Zbigniew Jankowski kierował interdyscyplinarnym zespołem badawczym psychologów i specjalistów z dziedziny data science, big data oraz AI. Zespół ten wypracował technologię analizy oraz przetwarzania śladów cyfrowych.

Jankowski zrealizował kampanie internetowe m.in. dla EY czy SWPS. W ramach działań dla klientów współpracował m.in. z World Economic Forum, Chatham House, Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju. Był także właścicielem firmy marketingowej, która prowadziła działania w obszarze relacji inwestorskich, PR korporacyjnego czy komunikacji online.

Jest autorem i koordynatorem wielu krajowych i międzynarodowych kampanii, m.in. w Warszawie, Londynie, Brukseli, Izraelu i Japonii. Ma doświadczenie we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań z obszaru digital marketingu. Za międzynarodową kampanię marketingową zespół pod jego kierunkiem otrzymał Golden Sabre Award 2016 w regionie EMEA oraz trzy Złote Spinacze 2015. Wyróżniony nagrodą Magellana, był także nominowany do Golden Drum.

Szef innowacji to nowo utworzone stanowisko w strukturach „Gazety Wyborczej”.



Reklama