Pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”
  • 1
  • 1
5.09.2017

Pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”

Ruszyła pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”. W kampanii widoczne będą dwie linie: katalogowa i dotycząca produktów w niższych cenach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nadchodzi era certyfikatów z marketingu!

Dyplomy zaświadczające o zawodowych kompetencjach podbijają nie tylko LinkedIna, ale również serca rekruterów największych firm. Na rynku funkcjonują certyfikaty Adwords, niedawno pojawił się dyplom z obsługi Facebooka. Dokumenty potwierdzające umiejętności otrzymują nawet uczestnicy 1-godzinnych webinariów. A co z marketingiem? Czy dział o tak rozległych kompetencjach i istotnym wpływie na działalność firm nie zasługuje na wiarygodną certyfikację?

4 września 2017