Wedel wprowadza nowego brand hero: chłopca na zebrze
  • 1
  • 7
5.09.2017

Wedel wprowadza nowego brand hero: chłopca na zebrze

Chłopiec i zebra to postacie inspirowane przedwojennym plakatem Leonetta Cappiella. Przemierzają współczesny świat w poszukiwaniu ludzi, którzy utracili dziecięcą radość. Receptą na jej odzyskanie są oferowane przez duet wedlowskie słodycze. Kreację przygotowała agencja PZL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nadchodzi era certyfikatów z marketingu!

Dyplomy zaświadczające o zawodowych kompetencjach podbijają nie tylko LinkedIna, ale również serca rekruterów największych firm. Na rynku funkcjonują certyfikaty Adwords, niedawno pojawił się dyplom z obsługi Facebooka. Dokumenty potwierdzające umiejętności otrzymują nawet uczestnicy 1-godzinnych webinariów. A co z marketingiem? Czy dział o tak rozległych kompetencjach i istotnym wpływie na działalność firm nie zasługuje na wiarygodną certyfikację?

4 września 2017