1 1 0 23.03.2018L’Oréal Paris rozszerza kontrakt z Grażyną TorbickąPo dwóch latach współpracy marka L’Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski z Grażyną Torbicką o nową kategorię – produkty do makijażu. Kampania z udziałem dziennikarki prowadzona jest pod hasłem „Warte milionów”.
3 0 0 23.03.2018mBank promuje usługę skierowaną do przedsiębiorców„Załóż firmę z mBankiem i poczuj radość z bycia swoim własnym szefem” – to hasło kampanii mBanku kierowanej do przedsiębiorców. Marka zachęca do zakładania firmy w jej placówkach lub na stronie internetowej.
2 0 0 23.03.2018Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii Eurobanku23 marca ruszyła kolejna część kampanii Eurobanku „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. Najnowsza odsłona promuje konto z limitem kredytowym i pakiet Active.
0 1 0 23.03.2018ReZigiusz w kampanii promocyjnej chrupek Non Stop Gaming w kształcie przycisków gamepadaFirma TBM, polski producent przekąsek, wprowadziła nową submarkę Non Stop Gaming. Stworzono ją z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku. W ich promocję zaangażowano youtubera ReZigiusza.
0 4 0 23.03.2018Wyniki aplikacji zakupowych w Polsce w 2017 r. Badanie Spicy MobileCoraz więcej Polaków deklaruje dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą smartfona. Z jakich aplikacji zakupowych korzystamy najczęściej? Którzy detaliści najśmielej i najskuteczniej inwestowali w mobile w 2017 r.? Sprawdziła to agencja Spicy Mobile.
0 0 0 23.03.2018Startuje konkurs Zbadaj.to dla studentów zainteresowanych Consumer IntelligenceRozpoczyna się kolejna edycja Zbadaj.to – konkursu studenckiego, który od blisko dekady odkrywa wyjątkowe młode talenty dla branży Consumer Intelligence.
0 1 0 22.03.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCzym kierować się przy wyborze drukarni?Poligrafia, jak i wszelkie kwestie związane z drukiem są często marginalizowane przez pracowników firm. Wybór drukarni ogranicza się z reguły do kwestii związanych z ceną oraz terminem wykonania zlecenia. Tymczasem warto poświęcić chwilę na odpowiedni wybór i w efekcie zaoszczędzić sporo pieniędzy, czasu oraz nerwów związanych z jakością, kosztami i terminami oferowanymi przez drukarnie.
0 0 0 22.03.2018Marka Sloggi wybrała agencję, która wprowadzi ją do social mediaMarka bielizny Sloggi nawiązała współpracę z WebTalk. Agencja zajmie się jej obsługą w Internecie. Marka nie była dotychczas obecna w mediach społecznościowych w Polsce.
0 0 0 22.03.2018Brizard Wine & Spirits przedłuża umowę z agencją Dziadek do OrzechówFirma Marie Brizard Wine & Spirits podpisała z agencją Dziadek do Orzechów kontrakt na obsługę stałą na 2018 r. Umowa dotyczy marek: Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski.
0 1 0 22.03.2018Agnieszka Woźniak-Starak zostaje ambasadorką marki SemilacMarka lakierów hybrydowych Semilac (Nesperta) rozpoczęła współpracę z nową ambasadorką – Agnieszką Woźniak-Starak. Dziennikarka telewizyjna dołączyła do Margaret, dotychczasowej ambasadorki.