Rok temu postać pułkownika Sandersa powróciła do kampanii reklamowych KFC. W rolę brand hero marki wcieliło się już kilku aktorów. A i tak w walce z konkurencją bardziej liczy się to, co symbolizować ma postać wymagającego pułkownika.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Harland Sanders, poczciwie wyglądający staruszek, założyciel sieci KFC, zmarł ponad 35 lat temu. Jego podobizna jest nieodłącznym elementem każdego lokalu tej sieci. Wbrew pozorom jego postać nie była jednak nadużywana w komunikacji promocyjnej marki.
W 1994 roku kampania reklamowa z budżetem ponad 18 mln dolarów i wynajętym aktorem okazała się nieskuteczna.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.