Wojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’sWojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’sWojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’sWojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’s
Mały konkurent jest niegroźny? Ale kąśliwy... (fot. McDonald's, Facebook)

Wojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’s

Wojny śniadaniowe: Taco Bell vs. McDonald’s
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Śniadania to najszybciej rosnący rynek fast food. Gracze z tego rynku zażarcie walczą o każdego klienta. Taco Bell uderza w dwie legendy lidera rynku: Ronalda McDonalda i tosty McMuffiny.

W spocie kilkudziesięciu mężczyzn chwali śniadania z nowej oferty Taco Bell. Panowie pochodzą z różnych części Ameryki, każdy z nich zaś nazywa się Ronald McDonald. Reklamę kończy stwierdzenie, że każdy, nawet Ronald McDonald, może pokochać nowe śniadanie w Taco Bell.

Taco Bell Ronald McDonald Breakfast from Josh DiMarcantonio on Vimeo
Ronald to ważna postać
Cios był celny, bo Ronald McDonald – żółto-czerwony klaun to symbol koncernu spod znaku złotych łuków, obecny w jego przekazie od 1963 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się