Kubełek drukujący zdjęcia oraz sposób na to, by pokazać znajomym fotki z wakacji, na których się nie było – to najnowsze pomysły fastfodoowej marki z Kentucky. KFC nadal wykorzystuje niesłabnący pęd do dzielenia się zdjęciami w mediach społecznościowych. Z jakim skutkiem?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców z zamiłowaniem dzielących się zdjęciami? Na przykład podarować im narzędzia, które uczynią tę czynność bardziej interesującą. Takie właśnie były założenia kampanii Kentucky Fried Chicken „Memories Bucket”, którą zorganizowano w lipcu w Kanadzie. Aby uczcić 60. rocznicę swojej obecności na kanadyjskim rynku, marka nieco ulepszyła kubełek, w jakim standardowo serwuje kurczaka.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.