Kubełek wspomnień i podrasowane wakacjeKubełek wspomnień i podrasowane wakacjeKubełek wspomnień i podrasowane wakacjeKubełek wspomnień i podrasowane wakacje

Kubełek wspomnień i podrasowane wakacje

Kubełek wspomnień i podrasowane wakacje
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kubełek drukujący zdjęcia oraz sposób na to, by pokazać znajomym fotki z wakacji, na których się nie było – to najnowsze pomysły fastfodoowej marki z Kentucky. KFC nadal wykorzystuje niesłabnący pęd do dzielenia się zdjęciami w mediach społecznościowych. Z jakim skutkiem?

Jak skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców z zamiłowaniem dzielących się zdjęciami? Na przykład podarować im narzędzia, które uczynią tę czynność bardziej interesującą. Takie właśnie były założenia kampanii Kentucky Fried Chicken „Memories Bucket”, którą zorganizowano w lipcu w Kanadzie.

Aby uczcić 60. rocznicę swojej obecności na kanadyjskim rynku, marka nieco ulepszyła kubełek, w jakim standardowo serwuje kurczaka, wyposażając go w funkcję drukarki do zdjęć wykonanych smartfonem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się