Według Ace Metrix reklamowym zwycięzcą tegorocznego Super Bowl został McDonald’s z reklamą „Pay with Lovin’”. Popularność spotu nie zawsze jednak przekłada się na dobry odbiór akcji w praktyce. Zwłaszcza gdy marce pilnie potrzeba czegoś więcej niż kolejnej kampanii reklamowej.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podczas sportowego wydarzenia roku w USA sieć fast food promowała spotem akcję „Pay with Lovin’”. Przez pierwsze 14 dni lutego klienci wytypowani przez personel lokali mogli zapłacić za jedzenie uściskiem z ukochaną osobą, telefonem do niej, zrobieniem wspólnego selfie czy spontanicznym tańcem.
Pomysł został przyjęty przez widzów bardzo ciepło.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.