Darmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmyDarmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmyDarmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmyDarmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmy

Darmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmy

Darmowy Big Mac nie zmieni wizerunku firmy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Według Ace Metrix reklamowym zwycięzcą tegorocznego Super Bowl został McDonald’s z reklamą „Pay with Lovin’”. Popularność spotu nie zawsze jednak przekłada się na dobry odbiór akcji w praktyce. Zwłaszcza gdy marce pilnie potrzeba czegoś więcej niż kolejnej kampanii reklamowej.

Podczas sportowego wydarzenia roku w USA sieć fast food promowała spotem akcję „Pay with Lovin’”. Przez pierwsze 14 dni lutego klienci wytypowani przez personel lokali mogli zapłacić za jedzenie uściskiem z ukochaną osobą, telefonem do niej, zrobieniem wspólnego selfie czy spontanicznym tańcem.

Pomysł został przyjęty przez widzów bardzo ciepło.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się