Brand purpose to termin, który coraz częściej pojawia się w kontekście prowadzenia działań marketingowych. Okazuje się, że wiele marek wykorzystuje ten element do budowania relacji z odbiorcami, pokazując im swoje wartości i przekonania.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Firmy tworzą produkty i usługi z myślą o korzyściach finansowych. To oczywiste – w ten sposób działa rynek i świat. Jednak dla wielu współczesnych organizacji celem nie jest wyłącznie sprzedaż, ale także pozamaterialna idea będąca wartością dla odbiorców. To właśnie brand purpose.
Przykładem celu marki może być edukacja w danej dziedzinie, wsparcie rozwoju technologicznego czy zapewnianie społeczności jakiegoś rodzaju pomocy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.