Brand purpose – jeden z filarów współczesnego marketinguBrand purpose – jeden z filarów współczesnego marketinguBrand purpose – jeden z filarów współczesnego marketinguBrand purpose – jeden z filarów współczesnego marketingu
Po co istnieje firma? Co chce zapewnić innym (poza produktami)? Trzeba to wiedzieć (fot. Pixabay)

Brand purpose – jeden z filarów współczesnego marketingu

Brand purpose – jeden z filarów współczesnego marketingu
Maja Filipiak

Maja Filipiak

-

marketing specialist, Semcore

Maja Filipiak

Maja Filipiak

marketing specialist
Semcore

Odpowiada za komunikację i wizerunek marki, współtworzenie strategii PR i tworzenie wysokiej jakości kreacji content marketingowych. Pasjonatka digital marketingu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Brand purpose to termin, który coraz częściej pojawia się w kontekście prowadzenia działań marketingowych. Okazuje się, że wiele marek wykorzystuje ten element do budowania relacji z odbiorcami, pokazując im swoje wartości i przekonania.

Firmy tworzą produkty i usługi z myślą o korzyściach finansowych. To oczywiste – w ten sposób działa rynek i świat. Jednak dla wielu współczesnych organizacji celem nie jest wyłącznie sprzedaż, ale także pozamaterialna idea będąca wartością dla odbiorców. To właśnie brand purpose.

Przykładem celu marki może być edukacja w danej dziedzinie, wsparcie rozwoju technologicznego czy zapewnianie społeczności jakiegoś rodzaju pomocy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się