Od Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich latOd Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich latOd Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich latOd Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich lat
Związki bardziej i mniej udane (fot. Santiago Cornejo/Fotolia)

Od Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich lat

Od Corporate Profiles do Socializera: 9 głośnych przejęć polskich agencji ostatnich lat
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kupno agencji Socializer przez Dentsu Aegis Media to kolejne głośne przejęcie w historii polskiego rynku. Nie wszystkie przyniosły efekty. Niektóre hucznie zawierane małżeństwa po kilku latach kończyły się rozwodem.

1997: Corporate Profiles → DDB Needham
Połączenie uznawane za najbardziej udane w historii polskiego rynku. Corporate Profiles, założona jesienią 1991 roku przez Pawła Kastorego, Szymona Gutkowskiego i Marcina Mroszczaka, po sześciu latach działalności połączyła się z sieciową agencją DDB Needham. O sukcesie połączenia sprzed szesnastu lat świadczy fakt, że wszyscy trzej założyciele Corporate Profiles wciąż kierują agencją, znaną dzisiaj jako DDB Warszawa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się