Personalia

Zmiany w zarządzie i strukturze Codemedia

Z początkiem listopada do zarządu domu mediowego Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Będą bezpośrednio współpracować z prezesem zarządu, Piotrem Bieńko.

W strukturze firmy został też wydzielony pięcioosobowy dział media leaders & trade. Ponadto w ramach istniejącego działu client service wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów.

Katarzyna Baczyńska, TV director, będzie odpowiadać za realizacje zadań przez dział client service. Piotr Kaniewski jako media director nadzorować będzie pracę działów trade oraz new business & communication.

W skład powołanego media leaders & trade wchodzą, oprócz Piotra Kaniewskiego i Katarzyny Baczyńskiej: Robert Stępniewski (digital director), Marta Gilbas (branded content director) i Bartosz Zientek (group account director). Będą oni odpowiadać za negocjacje warunków w mediach. Zajmą się także merytorycznym wsparciem zespołów obsługi klienta w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii.

Multimedialne zespoły funkcjonujące w ramach działu client service mają zapewniać klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z Codemedia Code.Insights. To wyspecjalizowana jednostka badawczo-analityczna, którą od jesieni 2016 r. kieruje Rafał Drosik, customer & data intelligence director.

Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych. Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz strony internetowej – mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu domu mediowego Codemedia.



Reklama