Personalia

Marcin Bałanda dyrektorem firmy Sokołów ds. PR i komunikacji

Firma branży mięsnej Sokołów ma nowego dyrektora PR i komunikacji. Stanowisko to objął Marcin Bałanda. Pełni również funkcję rzecznika prasowego. Zastąpił Aleksandrę Chalimoniuk, która zakończyła pracę w spółce.

Głównym zadaniem dyrektora PR będzie dalsze rozwijanie strategii komunikacji firmy Sokołów. Marcin Bałanda na tym stanowisku skoncentruje się też na budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym.

Pracę w firmie rozpoczął w 2006 r. Od stycznia 2016 r. pełnił funkcję managera ds. wizualizacji i nowych mediów. Był odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołowa oraz wsparcie sprzedaży.

Jednym z jego najważniejszych zadań było zarządzanie markami w Internecie. Obejmowało to opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, zarządzanie stronami internetowymi, opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór nad profilami w serwisach społecznościowych. Opracowywał również działania wspierające sprzedaż oraz zajmował się wprowadzaniem nowych produktów na rynek.

Firma Sokołów od lat aktywnie wspiera realizację ważnych społecznie celów. Dlatego ważnym obszarem moich działań będzie z pewnością prowadzenie i dalsze rozbudowywanie kampanii CSR. Istotnym punktem jest rozwój „Akademii smaku Sokołów”, która za cel stawia sobie szeroką edukację na temat odpowiedniej diety i jej wpływu na podniesienie całościowej jakości życia. Zdrowy tryb życia promujemy również wśród naszych pracowników poprzez różnego rodzaju akcje informacyjne – mówi Marcin Bałanda.



Reklama