Personalia

Marta Sułkiewicz szefową sprzedaży globalnej w Gemiusie

Z początkiem listopada Marta Sułkiewicz awansowała na stanowisko szefa sprzedaży międzynarodowej w Gemiusie. Dołączyła tym samym do wąskiego grona osób zarządzających firmą globalnie.

Nowa szefowa sprzedaży w Gemiusie będzie budować i realizować globalną strategię sprzedaży i marketingu firmy. Przez ostatnie 10 miesięcy jako dyrektor zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA.

Wcześniej od 2015 r. zarządzała rozwojem i sprzedażą badania GemiusAdReal. Dostarcza ono informacji o tym, jak internauci oglądają reklamy.

Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Umiejętności doskonaliła, zarządzając agencją interaktywną i działem reklamy w wydawnictwie.

Przewodniczy grupie roboczej w IAB Polska zajmującej się bezpieczeństwem marki. Wykłada w Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań i analiz internetowych.



Reklama