Personalia

Wioleta Łoboda – kierownik ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic

W połowie sierpnia br. Wioleta Łoboda objęła funkcję kierownik ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreację i implementację strategii komunikacji, a także zarządzanie wizerunkiem firmy.

Wioleta Łoboda ma 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu. Przez ostatnie 7 lat pracowała na stanowisku brand manager w Grupie Mago z branży wyposażenia magazynów i branży retail. W sierpniu 2022 r. stanęła na czele działu marketingu i komunikacji FM Logistic CE.

FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM oferującej rozwiązania logistyczne. Grupa powstała w 1967 r. we Francji. Działalność w regionie rozpoczęła w 1995 r., otwierając swoją platformę w Polsce, a następnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Obecnie FM Logistic CE dysponuje:

  • 17 platformami logistycznymi;
  • 30 magazynami przeładunkowymi;
  • łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej.

Firma oferuje usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla zrównoważonych wielokanałowych łańcuchów dostaw.

  • 1
Wioleta Łoboda – kierownik ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic

Wioleta Łoboda – kierownik ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic



Reklama