Personalia

Tomasz Kucharczyk senior regional marketing managerem w Httpool

Do zespołu Httpool dołączył Tomasz Kucharczyk, obejmując stanowisko senior regional marketing managera. Będzie odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię.

Tomasz Kucharczyk ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w marketingu. Do Httpool przechodzi z M8 Production House. Przez ostatnie półtora roku jako chief marketing officer zajmował się tam m.in. budowaniem świadomości marki na rynku i generowaniem leadów. Przez trzy wcześniejsze lata pracował w UPC Polska. Najpierw jako head of CVP & CVM wdrażał strategie budowania wartości klientów SOHO na pięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Następnie już w Polsce jako marketing manager zajmował się pozycjonowaniem i komercjalizacją usług dla klientów biznesowych.

Wcześniej pracował m.in.:

  • jako B2B sales and marketing manager w Huawei Central and Eastern Europe & Nordic Region;
  • na stanowisku director for business marketing w Ooredoo Group Qatar w regionie Middle East, North Africa & South East Asia; współtworzył markę Ooredoo Business;
  • jako zastępca dyrektora Pionu Marketingu Biznesowego w Orange Polska, gdzie zdobył nagrodę Effie z marką Idea/Orange dla Firm.

Absolwent kierunków: handel zagraniczny oraz zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Ukończył również studia podyplomowe z zarządzania wartością klienta na SGH. Posiada certyfikat Dimaq Professional.

W Httpool zakres jego obowiązków obejmie m.in.:

  • opracowywanie regionalnych i lokalnych strategii oraz taktyk marketingowych B2B, wspierających kluczowe cele sprzedażowe w regionie;
  • budowanie wizerunku marki Httpool;
  • zarządzanie realizacją inicjatyw marketingowych na potrzeby reklamodawców;
  • prowadzenie bieżących badań rynku i analizy konkurencji.

W strukturach firmy będzie podlegał Larsowi M. B. Anthonisenowi (global vice president marketing).

  • 1
Tomasz Kucharczyk

Tomasz Kucharczyk w Httpool



Reklama