Personalia

Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski – nowi kreatywni w MullenLowe Warsaw

Do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw dołączyli Karolina Pietrzyk jako senior digital art director i Marcin Nowosielski jako senior copywriter.

MullenLowe Warsaw pozyskała ostatnio nowe projekty, m.in. marek Jameson (Wyborowa Pernod Ricard) i Maybelline New York (L’Oreal Polska). Potrzebni są więc nowi kreatywni. Agencja stawia na ich wszechstronne doświadczenie pracy dla różnych marek, potwierdzone również w lokalnych i międzynarodowych konkursach.

Karolina Pietrzyk w reklamie pracuje od dwunastu lat, m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas Worldwide, Change Integrated. Za kampanię dla Bee Saving Paper zdobyła srebra i brązy w konkursach Golden Drum, KTR, Innovation oraz shortlistę w Cannes Lions. Pracowała też m.in. dla marek Visa, Axa, Brown-Forman (Jack Daniels, Finlandia), Banku Millennium, Jacobs czy Carrefour. Także przy globalnych projektach Coty (Bourjois, Maxfactor) oraz Procter & Gamble.

Marcin Nowosielski pracuje w branży od dwudziestu trzech lat. Wcześniej m.in. w agencjach Havas, Brain, Publicis. Jest autorem:

  • pomysłu platformy komunikacji „Bohater domu” dla Leroy Merlin, nagrodzonej Effie Long Term;
  • hasła „Sprawdź, czy nie szukasz” dla Pracuj.pl;
  • kampanii ING, Heyah, Totalizatora Sportowego, Hoop Coli czy Reckitt-Benckiser.
  • 1
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski – nowi kreatywni w MullenLowe Warsaw

Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski – nowi kreatywni w MullenLowe Warsaw



Reklama