Paula Myśliwiec senior influencer managerką w MullenLowe Warsaw
Agencję MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group) wzmocniła Paula Myśliwiec jako senior influencer managerka. Jest to nowe stanowisko w firmie.
Paula Myśliwiec będzie miała za zadanie przede wszystkim:
- rozbudować dział influencer marketingu,
- koordynować współpracę z kluczowymi twórcami,
- czuwać nad budowaniem trwałych relacji z influencerami i klientami w tym obszarze.
– Paula to doświadczona osoba, która z sukcesami pracowała wcześniej dla uznanych marek. Jej doświadczenie obejmuje bardzo ciekawe projekty i kampanie. Przynosi nie tylko bogate doświadczenie, ale także dużo energii i pasji do pracy, co doskonale wpisuje się w kulturę naszej agencji – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group).
Nowa senior influencer managerka od dziesięciu lat pracuje w branży marketingowej. Zdobyła doświadczenie, współpracując z takimi markami jak L’Oréal Paris, Carex, Luksja, Original Source, PZU czy Dafi. Projektowo angażowała się w działania dla marek Electrolux, Bielenda, HBO czy Fisher Price.
Jednym z jej osiągnięć jest wprowadzenie na polski rynek filtru AR „Telescopic Lift” dla marki L’Oreal Paris oraz adaptacja kampanii społecznych dla tej marki.
- 1