MullenLowe z nową, globalną tożsamością - Marketing przy Kawie
Wielopostaciowa ośmiornica – agencja MullenLowe z nową, globalną tożsamością
  • 0
  • 5
7.06.2023

Wielopostaciowa ośmiornica – agencja MullenLowe z nową, globalną tożsamością

Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2023