Maciej Antczak i Tomasz Trzósło dyrektorami w Bluerank

Personalia

Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts

W Bluerank, łódzkiej agencji digital marketingu, awansowali dwaj liderzy. Tomasz Trzósło oraz Maciej Antczak awansowali na stanowiska marketing analytics director oraz business development director. Obaj pełnią analogiczne funkcje w siostrzanej spółce technologicznej Full Stack Experts.

Maciej Antczak związany jest z Bluerank od jedenastu lat. Odpowiada za realizację celów new business oraz jest kreatorem strategii sprzedaży i marketingu. Przez ponad dekadę odpowiadał osobiście za pozyskiwanie kluczowych klientów agencji, a w ostatnich latach także za budowę zespołu business development. Jego ośmioosobowy zespół realizuje komunikację marketingową oraz sprzedaż w obszarze usług agencyjnych, consultingu i martechu.

Tomasz Trzósło dołączył do Bluerank niespełna dwa lata temu. Z dwuosobowego działu stworzył zespół, który jeszcze w tym roku będzie się składał z ponad dziesięciu osób o zróżnicowanych kompetencjach. Zbudował strategię rozwoju działu marketing analytics. Aktywnie promuje analitykę internetową poprzez liczne wystąpienia i publikacje.

Jak podkreśla Jarosław Miszczak, CEO Bluerank, rozbudowa działu analityki internetowej jest jednym z kluczowych kierunków rozwoju agencji.

  • 1
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak


Reklama