Personalia

Agnieszka Krynicka i Paulina Grys w zespole obsługi klienta MullenLowe Warsaw

MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys wspiera koordynację projektów digital.

Agnieszka Krynicka pracowała już w MullenLowe Warsaw w latach 2015–2017. Teraz jako account director będzie odpowiadała za obsługę nowych klientów agencji, w tym m.in. Philip Morris Polska. Wnosi do współpracy blisko 15-letnie doświadczenia pracy w reklamie. Oprócz MullenLowe zdobywała je w lokalnych i globalnych agencjach reklamowych, m.in. w Walk Creative i Isobar, a ostatnio w BiteMe!Concept.

Obsługiwała klientów z różnorodnych branż. Koordynowała działania marketingowe takich marek jak Energizer, Wilkinson Sword, PZU, Xenna, Piątnica, Kinder, Winiary, Costa Coffee, Wyborowa, Wawel, Bridgestone czy Ballantine’s. Współtworzony przez nią projekt Ballantine’s Heartbeats, został nagrodzony w konkursach KTR i Innovation. Z kolei kampania galaretek Winiary „Lato pełne smaku” zdobyła brązowe Effie. Realizowała działania marketingowe właściwie we wszystkich kanałach komunikacji, z czasem rozwijając coraz większe kompetencje w digitalu.

Do zespołu dołączyła też Paulina Grys, która w branży marketingowej pracuje od czterech lat. Objęła stanowisko junior project manager w dziale digital. Jej głównym obszarem odpowiedzialności są strony internetowe klientów, w marek takich jak Maybelline New York, Garnier i L’Oreal Paris. Wcześniej pracowała w agencji eventowej PMV dla klientów takich jak Braun, Kotanyi, Pringles i Dyson.

Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, a działem digital zarządza Przemysław Półtorak, digital director.

  • 1
Paulina Grys, Agnieszka Krynicka

Paulina Grys – junior project manager; Agnieszka Krynicka – account director w MullenLowe Warsaw



Reklama