Jakub Kowalik i Maciej Kraska awansują w Cut The Mustard

Personalia

Jakub Kowalik i Maciej Kraska awansują na creative leads w Cut The Mustard

Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny, od maja zajmują stanowiska creative leads w Cut The Mustard. Pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji. Ich bezpośrednim przełożonym jest Michał Oleksów, creative director. Z agencją po czterech latach rozstaje się Jakub Kiraga, dotychczasowy creative lead.

Jakub Kowalik z branżą reklamową związany jest od czternastu lat. W portfolio ma takie marki jak m.in. Play, Lech, Lidl czy Electrolux. Maciej Kraska w reklamie pracuje od blisko dziesięciu lat. Był zaangażowany w obsługę oraz tworzenie kampanii i platform dla takich klientów jak m.in. Lech, Play, Pizza Hut czy Sokołów. W Cut The Mustard Kowalik i Kraska pracują od ponad trzech lat, prowadząc takich klientów jak m.in. Electrolux, Brown Forman czy Doritos.

Awans Kowalika i Kraski to ciąg dalszy strukturalnych zmian w Cut The Mustard. Firma zaplanowała je na 2024 r. w związku odświeżeniem strategii i odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie nowoczesnych kanałów komunikacji. Poszerzyła portfolio usług, m.in. o kompleksową produkcję i realizację działań na TikToku i w obszarze influencer marketingu.

  • 1
Maciej Kraska i Jakub Kowalik

Maciej Kraska i Jakub Kowalik – creative leads w Cut The Mustard



Reklama