Personalia

Patricjus Ziecik dyrektorem marketingu w Henkel Polska

Na stanowisko dyrektora marketingu w dziale laundry & home care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel został mianowany Patricjus Ziecik. Do firmy dołączył w 2011 r. jako brand manager.

Jako dyrektor marketingu laundry & home care Patricjus Ziecik jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jego obowiązków należą również:

  • planowanie i realizacja budżetu marketingowego,
  • poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

Zarządza kilkunastoosobowym zespołem.

Po dołączeniu do firmy Henkel prawie 3 lata spędził w oddziale w Wiedniu, gdzie pełnił funkcję CEE regional brand & digital managera. W 2013 r. wrócił do Polski na stanowisko key account & e-commerce managera, po czym awansował, obejmując funkcję head of sales key account management group.

Kolejnym etapem jego pracy zawodowej w firmie była rola global senior net revenue managera w centrali w Düsseldorfie. Po dwóch latach wrócił do polskiego oddziału, by objąć stanowisko dyrektora marketingu w dziale laundry & home care.

Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach St. Stephens i Havas w Austrii oraz w firmie Mars w Niemczech. Jest absolwentem McGill University w Kanadzie, Lancaster University w Wielkiej Brytanii, ESB Business School w Niemczech i Neoma Business School Reims we Francji.

  • 1
Patricjus Ziecik

Patricjus Ziecik



Reklama