Personalia

Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Na czele nowo utworzonego działu social media & PR w 180heartbeats + Jung v Matt stanął Dawid Kaźmierczak. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu w tym obszarze. Podlega bezpośrednio zarządowi.

Dawid Kaźmierczak dołączył do 180heartbeats + Jung v Matt po trzech latach spędzonych w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Zadania działu połączonych kompetencji social media oraz PR to:

  • zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek,
  • reagowanie na nie w kreatywny sposób w czasie rzeczywistym.

Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów. Dzięki takiemu podejściu do PR & social media ma powstawać komunikacja odwołująca się nie tylko do siły nabywczej, ale również poglądów konsumentów, umożliwiając im tym samym utożsamienie się z wartościami danej marki.

Widzimy rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na działania dla marek, które poruszają sprawy społeczne, jak Ben & Jerry’s, czy stają się ikonami kultury, np. Męskie Granie od Żywca. Dodatkowo zasilenie naszej oferty PR & social media danymi oraz badaniami będzie zbliżać marki do potrzeb konsumentów – mówi Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + Jung v Matt.

Wcześniej Kaźmierczak doświadczenie zdobywał w takich agencjach, jak Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Poza aktywnością agencyjną jest członkiem kapituły Papaya Young Directors, pomysłodawcą oraz współtwórcą kategorii Instagram Stories oraz czynnym felietonistą „MMP”.

Współtworzył kampanie dla LOT-u, Ikei, Decathlonu, Coca-Coli, Wyborowej, KFC oraz Mastercarda. Zdobywały one najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak Effie, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje w Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

  • 1
Dawid Kaźmierczak

Dawid Kaźmierczak



Reklama