Personalia

Nowi specjaliści w Walk Creative

Do działu client service Walk Creative dołączyła Angelika Kobylarz jako senior account manager. Szeregi działu kreacji zasilili: Radosław Drzazga – art director oraz Andrzej Kownacki – creative group head.

Angelika Kobylarz ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów reklamowych dla polskich i międzynarodowych marek. Przez ostatnie 3 lata pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. marki Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Herbapol, województwo lubelskie czy Fundacja Zwierzęca Polana.

Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek, jak BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex. W Walk Creative na stanowisku senior account manager zajmie się obsługą kluczowych klientów agencji.

Radosław Drzazga karierę zawodową rozpoczął w 2007 r., tworząc kreacje projektów interaktywnych w Grupie MNI. Od 2010 r. jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiadał za jej dział kreatywny. Pracował dla takich marek, jak Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

W 2013 r. objął stanowisko digital art directora w San Markos. Nadzorował tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off- i online, m.in. dla marek Costa, AA, Budimex, Lubelskie. Przez ostatnie 2 lata rozwijał markę kosmetyków Organic Series, zajmując się strategią i kreacją. W Walk Creative jako art director tworzy i realizuje koncepcje kreatywne kampanii.

Andrzej Kownacki z branżą reklamową jest związany od siedemnastu lat. W tym czasie zajmował stanowisko senior art directora m.in. w Gruppa66 (Ogilvy & Mather), Lowe Warsaw i Change. Realizował kampanie dla marek takich jak Bols, Coca-Cola, Dell, DHL, Fortis Bank, GE Money Bank, HSBC, IBM, Kropla Beskidu, Lexus, PKO BP, Play, Toyota, TP czy Plus GSM. Współtworzone przez niego projekty były nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych.

Do jego obowiązków na stanowisku creative group head w Walk Creative należy tworzenie konceptów kreatywnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji oraz koordynowanie pracy jednego z zespołów kreatywnych.



Reklama