Personalia

Awanse w kreacji K2

Agencja K2 stworzyła nowe stanowisko w dziale kreacji – digital group head. Funkcję tę objęła Zofia Smełka poprzednio pełniąca rolę senior creative copywritera. Maciej Robak awansował na senior art directora.

Zofia Smełka będzie sprawować nadzór kreatywny nad kluczowymi klientami agencji, tj. Ikeą, Saturnem i Janssenem. Będzie dbać o poziom kreacji oraz rozwój nowych obszarów z pogranicza strategii, customer service design i technologii.

Dołącza do creative directorów K2 (Jakuba Sagana i Łukasza Szyszki) jako osoba współodpowiedzialna za dalszą ewolucję działu kreacji. Z wykształcenia jest psychologiem, a w branży reklamowej pracuje od dziesięciu lat. Laureatka nagród, m.in. w KTR, Golden Drum, Effie, Mixx Awards czy Innovation Awards oraz jurorka w konkursach organizowanych przez SAR.

Realizowała kampanie tradycyjne, online i cross-media oraz działania w social media. Współtworzyła aplikacje mobilne (np. dla Samsunga i Polskiego Czerwonego Krzyża). W marketingu korzysta z metodologii service design, czyli projektowania produktów i usług zorientowanego na użytkownika.

Maciej Robak z K2 związany jest od 2007 r. Od tego czasu stworzył tysiące projektów dla takich klientów, jak m.in. CD-Projekt, Coca-Cola, Durex, LG, Teatr Wielki Opera Narodowa czy Uber.



Reklama