Personalia

Sławomir Jurek na czele działów kreacji i marketingu Discovery w Polsce

Discovery Networks CEEMEA poinformował o powołaniu Sławomira Jurka na nowo utworzone stanowisko creative & marketing directora w Polsce. Stanął on na czele zintegrowanych działów kreacji oraz marketingu. Podlega bezpośrednio Katarzynie Kieli, president & managing director Discovery Networks w regionie, która tymczasowo nadzoruje także rozwój biznesu w naszym kraju.

Do zespołu Discovery Sławomir Jurek dołączył ponad rok temu, obejmując funkcję branded content directora CEEMEA. Na nowym stanowisku zajmuje się rozwijaniem strategii komunikacyjnych i marketingowych dla marek nadawcy w Polsce, m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosportu.

Całościowo nadzoruje komunikację marketingową, działania online i B2B, realizując podejście 360°. Przejął obowiązki po dotychczasowym dyrektorze marketingu, Macieju Tkaczu, który rozstał się z firmą, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe.

Przed dołączeniem do Discovery przez ponad 20 lat pracował w polskich i zagranicznych agencjach reklamowych. Był dyrektorem kreatywnym m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide i Euro RSCG 4D oraz chief idea officerem w Cheil Worldwide.



Reklama