Personalia

Noise PR wzmacnia zespół

Do zespołu agencji Noise PR dołączyli Michał Łazowski jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.

Zmiany związane są z systematycznym rozwojem portfela klientów i partnerów Noise PR.

Michał Łazowski

Z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. Z wykształcenia politolog, z doświadczenia analityk społeczno-polityczny, copywriter i strateg. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO oraz organizacji biznesowych. Doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w:

  • administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”);
  • organizacjach pozarządowych (Związek Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż);
  • mediach i sektorze prywatnym (Defence24).

Dzięki temu zna i rozumie uwarunkowania administracji państwowej i sektora pozarządowego. Ekspert w obszarze gospodarki i bezpieczeństwa narodowego. Prywatnie miłośnik dobrze skonstruowanych opowieści i strategicznych gier planszowych.

W Noise PR odpowiada przede wszystkim za:

  • realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych;
  • dialog społeczny;
  • doradztwo strategiczne na bazie analiz politycznych, społecznych i gospodarczych.

Małgorzata Głódź-Adamkiewicz

Jest związana z komunikacją od ponad dziesięciu lat. Z wykształcenia dziennikarka. W mediach pracowała przez kilka lat, obejmując m.in. stanowisko redaktor naczelnej jednego z portali lokalnych. Współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami. Doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała również:

  • po stronie agencyjnej (Goldbach Interactive Poland, Diferente, Tailor Made PR, Project: People);
  • podczas realizacji własnych projektów.

Prywatnie miłośniczka pisania opowiadań oraz sportów ekstremalnych.

W agencji zajmuje się:

  • współtworzeniem i realizacją strategii komunikacji w mediach społecznościowych;
  • kreowaniem contentu na potrzeby nowych mediów;
  • analizami efektywności podejmowanych działań;
  • wdrażaniem nowych rozwiązań cyfrowych.

Noise PR specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie:

  • komunikacji korporacyjnej;
  • komunikacji procesów zmian;
  • zarządzania kryzysowego;
  • zarządzania problemami;
  • komunikacji społecznej projektów inwestycyjnych czy relacji inwestorskich.
  • 1

Nowi specjaliści w Noise PR



Reklama