Personalia

Piotr Sroka awansuje na stanowisko dyrektora operacyjnego w Walk Creative

Na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital, awansował Piotr Sroka. Dotychczas był client service directorem.

Do obowiązków, które podjął Piotr Sroka, należą:

  • analizowanie wyników finansowych i sprzedażowych;
  • monitorowanie sytuacji w całej spółce;
  • weryfikowanie wszystkich projektów, zarówno tych bieżących, jak i związanych z procesem pozyskiwania nowych klientów.

Wraz ze zmianą stanowiska objął on nadzór także nad działami social media, digital, techno oraz media. Ponadto odpowiada aktualnie za rozwój oferty produktów Walk Creative oraz wyznaczanie i realizację planów długo- i krótkoterminowych.

Nowy dyrektor operacyjny z branżą marketingową związany jest od niemal dwudziestu lat. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował w agencji reklamowej San Markos. Pełnił funkcje brand managera, a następnie brand directora. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Change Integrated czy Banah Group. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie American Restaurant, gdzie m.in. tworzył nową strategię marketingową sieci Pizza Hut. Miał okazję realizować projekty niemal w każdej branży: od farmacji, przez retail, po motoryzację. Specjalizuje się w zintegrowanych kampaniach 360 stopni.

  • 1
Piotr Sroka awansuje na stanowisko dyrektora operacyjnego w Walk Creative

Piotr Sroka awansuje na stanowisko dyrektora operacyjnego w Walk Creative



Reklama