Personalia

Whites rozbudowuje strukturę agencji w modelu partnership

Anna Tkaczyk, Maciej Woźniak, Anna Mościcka i Marcin Kubik zostali partnerami w Whites. Rozwój agencji opierany jest na silnych liderach mających status partnerów.

Agencja digitalowa Whites rozwija strukturę w modelu partnership. Inspirując się podejściem popularnym w anglosaskich biznesach konsultingowych, chce podkreślić rolę kluczowych osób w organizacji.

Kiedy klient korporacyjny przychodzi do nas z zadaniem, to nie jest zainteresowany tym, jaka jest nasza struktura. Naszą rolą jest dobrze zrozumieć wyzwania klienta i znaleźć na nie najlepsze rozwiązania. Wiemy, że biznes to ludzie. Dzisiaj na rynku ewoluuje zrozumienie, co to znaczy i jak to powinno efektywnie działać. Model partnership to kolejny krok, ważny dla agencji. Wraz z rozwojem zamierzamy poszerzać grono partnerów. Chcemy ich wyłaniać przede wszystkim spośród kluczowych i wieloletnich pracowników firmy – tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel Whites.

Partnerzy to przede wszystkim doświadczone i samodzielne osoby, odgrywające decydującą rolę w dostarczaniu wartościowych rozwiązań klientom agencji. Partnerzy wspierają zespoły obsługujące aktualnych klientów na poziomie strategicznym. Są twarzami agencji budującymi jej wizerunek na rynku.

Partner w Whites to tytuł, który jest równoległy ze stanowiskiem wynikającym ze struktury w firmie

Osoba obejmująca funkcję partnera pozostaje nadal odpowiedzialna za swoje dotychczasowe obszary. Przed listopadem 2022 r. role te sprawowali: Anna Tkaczyk, CEO i Maciej Woźniak, prezes zarządu. Obecnie formuła została rozbudowana. Do tego grona dołączyli:

  • Anna Mościcka, head of social & performance;
  • Marcin Kubik, head of client service.

Anna Mościcka

W Whites od 2016 r., budowała zespoły social mediów, content marketingu i kreacji. Dzisiaj jej teamy obsługują marki takie jak Medicover, LOT, Henkel w ramach projektów w Polsce i Europie. Od 2022 jest też odpowiedzialna za obszar performance.

Marcin Kubik

Od 2017 r. jest szefem zespołu client service. W tym czasie roczne przychody agencji wzrosły trzykrotnie. Agencja regularnie pozyskuje i obsługuje klientów z sektora dużych przedsiębiorstw, w tym międzynarodowych koncernów.

W zespołach obsługujących klientów polskich i zagranicznych w Whites pracuje obecnie blisko 100 osób. Do klientów agencji należą m.in. Henkel, Red Bull, Medicover, Sandoz, LOT, Wienerberger, Selena, Lafarge czy Domino’s Pizza. Agencja jest częścią Grupy Digitalowej Whites. Należą do niej również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.



Reklama