Personalia

Jerzy Hołub przejmie zarządzanie marketingiem Mastercard w Czechach i na Słowacji

Z początkiem stycznia 2023 r. Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard w Polsce przejmie zarządzanie marketingiem na dwóch dodatkowych rynkach – w Czechach i na Słowacji. Będzie odpowiadał tam za strategię i realizację aktywności promujących markę oraz rozwiązania i produkty marki.

Jerzy Hołub dołączył do Mastercard w 2019 r. Nadzorował:

  • strategię i realizację działań marketingowych;
  • zarządzanie projektami sponsoringowymi firmy w Polsce, takimi jak m.in. Mastercard Off Camera;
  • współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju platformy muzycznej Mastercard Music. Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Podczas pandemii Covid i po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Hołuba zrealizowane zostały dwa projekty z kategorii „data for good”:

  • KiedyDoSklepu.pl;
  • GdzieZamieszkać.com.

W ciągu ostatnich dwóch lat wraz z zespołem zdobył wiele lokalnych i międzynarodowych nagród branżowych. Wśród nich Effie, Webby, Merit, One Show czy Golden Drum.

Ma 20-letnie doświadczenie marketingowe. Pracował dla takich marek jak Orange, T-Mobile, LuxMed i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange. Odpowiadał tam za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsungiem i Cisco.

Jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Jego pasje to klasyczna literatura rosyjska oraz boks.

  • 1
Jerzy Hołub szefem marketingu Mastercard w Czechach i na Słowacji

Jerzy Hołub CMO Mastercard Czechy i Słowacja



Reklama