Marcin Sosiński w Dentsu Creative - Marketing przy Kawie

Personalia

Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołącza Marcin Sosiński. Obejmuje stanowisko chief creative officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na siedmiu rynkach.

Marcin Sosiński będzie odpowiadał za:

  • rozwój kreatywności,
  • szerzenie kultury innowacyjności Dentsu Creative w Polsce i na pozostałych sześciu rynkach regionu CEE.

Zadba o optymalizację i standaryzację procesów kreatywnych oraz rozwój talentów. Stanie się też częścią community szefów kreacji w EMEA. Będzie miał realny wpływ na kształtowanie wizji rozwoju Dentsu Creative w regionie. Pokieruje ponad 70-osobowym zespołem. W strukturze jego przełożonym będzie Marcin Dobrzyniecki (chief delivery officer), a matrycowo Krzysztof Mocek.

W branży reklamowej działa od dwudziestu lat. Doświadczenie zdobywał w kilku sieciowych agencjach reklamowych. Pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów. Przez ostatnie 14 lat swojej pracy zawodowej związany z McCann Poland. Od kilku lat pełnił tam funkcję executive creative directora. Ostatnio łączył ją z funkcją managing directora.

To jeden z najbardziej cenionych polskich dyrektorów kreatywnych. Prace jego autorstwa oraz kierowanych przez niego zespołów wielokrotnie nagradzano najważniejszych międzynarodowych festiwalach. Między innymi na Cannes Lions:

  • 9 Lwów, w tym Tytanowy Lew,
  • Grand Prix w kategorii Sustainable Development Goals.

On sam w 2023 r., jako pierwszy Polak w historii, został wyróżniony tytułem Dyrektora Kreatywnego Roku na festiwalu Golden Drum w Portorożu.

Prawdziwie innowacyjne i pionierskie idee, nawet jeśli rodzą się w kreatywnej głowie, by zaistnieć, potrzebują kreatywnego środowiska. Takiego, w którym mogą odpowiednio rozwinąć się i urosnąć – mówi nowy chief creative officer. – Dopiero dojrzałe i dość silne posiadają moc, by zmieniać świat wokół. Dentsu jest dla mnie miejscem, w którym nieustanna redefinicja kreatywnych granic, w połączeniu z innowacyjną technologią, wpisana jest w sposób myślenia i działania.

  • 1
Macin Sosiński

Macin Sosiński – CCO Poland & CEE w Dentsu Creative

 



Reklama