Personalia

Ewelina Binzer obejmuje stanowisko program director w Dentsu Creative

Do Dentsu Creative jako program director dołącza Ewelina Binzer. Będzie odpowiadać za zarządzanie strukturą portfolio, która sprawuje nadzór nad wszystkimi projektami toczącymi się w agencji. Przed dołączeniem do Dentsu była związana z Clear Channel Poland oraz Wirtualną Polską, w której spędziła 16 lat.

Ewelina Binzer pracuje w branży mediowej od ponad dwudziestu lat. Przez 16 lat zdobywała doświadczenie w Wirtualnej Polsce. Była odpowiedzialna za:

  • tworzenie i realizację strategii zarządzanych obszarów,
  • budowanie zespołów i zarządzanie nimi,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami.

Kierowała m.in.:

  • zespołem sprzedaży bezpośredniej,
  • zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie projektów e-commerce i produktów płatnych.

Przez ostatnich 7 lat w Wirtualnej Polsce związana była z WP Brand Studio. Pracowała jako dyrektor realizacji projektów opartych na rozwiązaniach niestandardowych dla klientów portalu. Następnie odpowiadała za wszystkie działania tego obszaru. Pracowała również w Clear Channel Poland, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i realizację strategii marketingowej.

W Dentsu Creative jej bezpośrednim przełożonym będzie Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer. Do obowiązków nowej program director należy zarządzanie 30-osobową strukturą portfolio w Dentsu Creative, która odpowiada za nadzór nad wszystkimi projektami realizowanymi w ramach agencji, z uwzględnieniem:

  • marżowości tych projektów,
  • kontroli terminów dostarczania usług i produktów,
  • odpowiednich standardów jakości.

Obszar portfolio jest jednym z kluczowych w naszym biznesie. Sposób, w jaki dostarczamy nasze usługi klientom i w jakiej jakości, jest niezwykle istotne, a Ewelina jest doświadczonym managerem w tym obszarze. Dlatego jestem pewien, że będzie nim sprawnie i skutecznie zarządzać. Dodatkową wartością jest inna perspektywa, którą Ewelina wnosi do Dentsu. Przez wiele lat pracowała po stronie mediów i jednego z największych wydawców digitalowych. Taka perspektywa jest dla nas bardzo cenna – komentuje Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer, Dentsu Creative.

  • 1
Ewelina Binzer

Ewelina Binzer – program director w Dentsu Creative

 



Reklama