Maciej Dulski nowym dyrektorem e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko dyrektora e-commerce & trade marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych. Zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę.
Maciej Dulski ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce. Zdobywał je w firmach takich jak Yope, Veepee, Allegro czy Tchibo. Odpowiadał tam m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii e-commerce.
W MediaMarktSaturn będzie odpowiadał za:
- strategię i rozwój e-commerce;
- budowanie doświadczeń zakupowych użytkowników nowych technologii w tym kanale;
- wzmocnienie działań marki w obszarze trade marketingu;
- tworzenie nowej platformy online sklepu mediamarkt.pl.
Studiował finanse na SGH w Warszawie. Ma również dyplom MBA University of Minnesota – Carlson School of Management.
– Elektronika użytkowa to fascynująca branża, pełna wyzwań i możliwości. Innowacyjność i otwartość na zmiany to duże atuty marki MediaMarkt. Dlatego z radością rozpocząłem rok 2023 od pracy w bardzo dynamicznym zespole. Wspólnie z nim będę mógł tworzyć najlepsze doświadczenia klientów w obszarze e-commerce – mówi nowy dyrektor e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska.
- 1