MBridge ma dział content & creative strategy - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowy dział w agencji MBridge. Adamczyk jako creative strategy specialist, Kwiatkowski na czele dwóch działów

W agencji digital marketingu MBridge dział znany do tej pory jako content zmienia swoją strukturę i funkcjonuje teraz jako content & creative strategy. Łączy kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów. Roszady dotyczą również stanowisk w zespole, nad którym pieczę trzyma Mateusz Kwiatkowski. Jest on teraz odpowiedzialny za dwa niezależne działy w agencji – content & creative strategy oraz brand marketingu.

Do tej pory w agencji funkcjonował zespół contentu. Jego kompetencje, jak i realizowane przez niego zadania wykraczały jednak poza klasycznie rozumiany content marketing. Wzrost liczby klientów oraz realizowanych projektów skłonił więc MBridge do zmiany jego struktury. Od teraz dział funkcjonuje jako content & creative strategy. Precyzyjniej oddaje to możliwości i zakres odpowiedzialności zespołu.

W ramach content & creative strategy funkcjonują obecnie dwa piony, które wspólnie realizują projekty dla klientów agencji

  • SEO content. Na jego czele stoi Urszula Żupnik (SEO content team leader). Wraz z Kamilą Trojanowską (junior SEO content specialist) koncentruje się na realizacji strategii treści powiązanych z działaniami SEO.
  • Creative. Jego zespół realizuje wsparcie koncepcyjne i kreatywne w kampaniach, komunikację w social media, influencer marketing oraz treści tekstowe i wizualne w najróżniejszych formatach. Ten pion budują:
    • Joanna Żelazińska (copywriterka),
    • Aleksandra Adamczyk (która w ramach zmian strukturalnych objęła nowe stanowisko – creative strategy specialist),
    • Marta Ogonowska (content specialist),
    • Paulina Peryt-Włudarska (graphic designer).

Nowa struktura zespołu ma pozwolić lepiej dostosować dział do obecnych projektów oraz otworzyć jego możliwości na kolejne duże przedsięwzięcia.

Aleksandra Adamczyk jako creative strategy specialist

Na tym stanowisku koncentruje się ona na działaniach z zakresu planowania i tworzenia treści, komunikacji, social mediów i projektów niestandardowych. Wcześniej była związana głównie z:

  • copywritingiem i contentem na potrzeby SEO,
  • tworzeniem content planów,
  • projektami obejmującymi treści produktowe dla e-commerce.

Mateusz Kwiatkowski na czele dwóch działów jako content & creative strategy manager

Jego funkcja łączy odpowiedzialność za dwa niezależne działy – content & creative strategy oraz brand marketingu, który koncentruje się na promocji MBridge.

Mateusz Kwiatkowski jest związany z branżą digital marketingu od ponad dziesięciu lat. Od samego początku budował karierę w obszarze copywritingu, komunikacji i projektów kreatywnych. Jako content & creative strategy manager czuwa nad projektami realizowanymi dla klientów w ramach nowej struktury działu. Ponadto wraz z Aleksandrą Ziembą tworzy osobny zespół odpowiedzialny za marketing MBridge. Aleksandra Ziemba (marketing specialist) odpowiada za przekrojową strategię promocji brandu w różnych kanałach oraz operacyjnie angażuje się w komunikację agencji.

Celem Kwiatkowskiego jest rozwój usług oferowanych przez content & creative strategy. Z kolei w przypadku marketingu własnego agencji chce skoncentrować się na wzroście świadomości MBridge na rynku oraz pozyskiwaniu nowych partnerów.

  • 1
Nowy dział w MBridge

 



Reklama