MBridge ma dział content & creative strategy - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowy dział w agencji MBridge. Adamczyk jako creative strategy specialist, Kwiatkowski na czele dwóch działów

W agencji digital marketingu MBridge dział znany do tej pory jako content zmienia swoją strukturę i funkcjonuje teraz jako content & creative strategy. Łączy kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów. Roszady dotyczą również stanowisk w zespole, nad którym pieczę trzyma Mateusz Kwiatkowski. Jest on teraz odpowiedzialny za dwa niezależne działy w agencji – content & creative strategy oraz brand marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama