Generative engine optimization w agencji Whites - Marketing przy Kawie

Personalia

Agencja Whites powołuje komórkę ds. generative engine optimization (GEO). Na jej czele stanie Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski

W odpowiedzi na zmieniające się trendy w zachowaniach konsumentów, którzy poszukują informacji o marce i produkcie w cyfrowym świecie, agencja digital marketingowa Whites tworzy nową komórkę specjalizującą się w generative engine optimization (GEO). Kierowanie tym przedsięwzięciem obejmie Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski, który pełnił funkcję innovation lead.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama