Personalia

Do Cut The Mustard jako chief strategy & communication officer dołącza Paula Sołtysiak

Stanowisko chief strategy & communication officer w agencji Cut The Mustard obejmuje Paula Sołtysiak. Wspólnie z Karoliną Witecką i Michałem Oleksów będzie pracować nad rozwojem nowych usług agencji, m.in. w obszarze strategii i innowacji w komunikacji.

Paula Sołtysiak zajmuje się̨ budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad dziesięciu lat. Zdobywała doświadczenie w:

  • agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT),
  • agencjach doradczych (New Areas),
  • jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając start-upy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B.

Jest wielokrotną laureatką nagród Effie, KTR i Innovation. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.

Jej dołączenie do agencji ma związek ze zmianami strukturalnymi i ekspansją oferty. Są one wynikiem rozwoju firmy w ciągu ostatnich lat. Cut The Mustard pozyskała nowych klientów. Poszerzyła portfolio usług o kompleksową produkcję i realizację działań w nowych mediach, m.in. na TikToku i w obszarze influencer marketingu.

(…) W ostatnich dwóch latach miałam okazję wielokrotnie współpracować z agencją jako strateżka i konsultantka. Tym samym mogłam głęboko i pewnie przekonać się o tym, że nasze wizje na temat rynku i potrzeb klientów świetnie się uzupełniają. Wiem, że wspólnie dostarczymy nową wartość na rynku. Wejdziemy też na szerszy i bardziej profesjonalny poziom współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami agencji – mówi nowa chief strategy & communication officer.

Jesteśmy na rynku już 8 lat. Kreatywność, równolegle z jakością, to nasz silny wyznacznik. Dynamiczne i elastyczne podejście jest od zawsze wpisane w DNA naszej agencji. Widzimy potrzebę zmiany i kalibrowania się z aktualnie zmieniającym się, jakże wymagającym rynkiem. Chcemy być jeszcze silniejszym partnerem na poziomie biznesowo-strategicznym dla naszych klientów. Stąd potrzeba dołączenia takiej ekspertki, jaką jest Paula Sołtysiak, i rozwój nowych usług – mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.

Jednocześnie zapowiada, że to dopiero początek zmian zaplanowanych w agencji w 2024 r.

  • 1

Karolina Witecka; Paula Sołtysiak – nowa chief strategy & communication officer w Cut the Mustard; Michał Oleksów

 



Reklama